Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T15:04:44+03:00
Toamna se culeg roadele pamantului -adverb

Toamna este anotimpul cand bobocii isi incep rima zi de scoala -substantiv comun
2 5 2
2014-09-11T15:07:09+03:00
Toamna este cel mai frumos anotimp -substantiv                                                                  Toamna oamenii merg sa adune porumbul .                               
1 5 1