Răspunsuri

2014-09-11T14:26:34+03:00
Ca-conjunctie
un-articol nehotarat
crin-substantiv comun
intre-prepozitie
maracini-substantiv comun
este-verb copulativ
iubita-substantiv comun
mea-pronume posesiv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T14:29:22+03:00
Ca un crin - substantiv comun simplu, articulat nehotarat, precedat de prepozitia simpla 'ca'

intre maracini-substantiv comun simplu,nearticulat, cu forma de plural, precedat de prepozitia simpla 'intre'

este -verb copulativ

iubita-substantiv comun simplu, articulat hotarat

mea-adjectiv pronominal posesiv
1 5 1