Hei ma ajutai macar comentai ca nu stiti va rog mai am 6 variante credeti ca mati putea ajuta ???????????????????????????????????????????????


















Daca un biciclist parcurge 2500 m in 14 minute atunci 5 km ii va parcurge in.. minute















Aria unui teren in forma de dreptunghii cu lungimea de 300 m si latimea de 50 m este ..ha



2

Răspunsuri

2014-09-11T14:28:44+03:00
1000m=1km
2500m=2km si 500 m (si jumatate)
2km si jumatate =14min
5km= 14·2=28
  
5km=28minute
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T16:48:36+03:00
Daca un biciclist parcurge  2500 m in 14 minute atunci 5 km ii va parcurge in 28 minute.
Aria unui teren in forma  de dreptunghii  cu lungimea   de 300 m si latimea de 50 m este 1,5 ha

1 5 1