HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vreau sa-mi spuneti cate propuziti are fraza urmatoare,dar vreau sa mi-le aratati:
"Praslea,care sedea deoparte,vazu piatra cre cazuse cu zgomot,multumi lui Dumnezeu ca i-a scapat zilele si se gandea ce sa faca ca sa iasa afara."

2

Răspunsuri

2014-09-11T14:07:18+03:00
3 de la PRASLEA PANA LA ZGOMOT 1, MULTUMI PANA LA  ZILELE2 SI PANA LA AFARA 3
NU E BINE
DE CE//?//
pentru ca in care am variante:7,8,9
si ori cum nu se poate sa fie 3
A BN
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T14:18:37+03:00
"Praslea,care sedea deoparte, / ^{1}   vazu / ^{2}  piatra cre cazuse cu zgomot / ^{3}  multumi lui Dumnezeu / ^{4}   ca i-a scapat zilele / ^{5}  si se gandea / ^{6}  ce sa faca / ^{7}   ca sa iasa afara." / ^{8}


1 5 1