Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T21:12:45+02:00
Numarul total de timbre  reprezinta 10/10
cate timbre au folosit cei doi copii?  2/10 + 3/10= 5/10
au ramas 10 timbre nefilosite, adica 5/10 din nr de timbre de la inceput
10 +10= 20 timbre au fost la inceput

8 4 8
2014-02-12T21:13:19+02:00
X-2x/10-3x/10=10
x-5x/10=10
x-x/2=10
2x-x/2=10
x/2=10
x=10*2
x=20

pt clasa a 4a! nu a 8 a! ms oricum!
Bine.
sper ca ai inteles la nivel de clasa a IV-a