Aranjează cuvintele de mai jos în două enunțuri astfel să foloseşti numai următoarele semne de punctuație :
semnul întrebării , linia de dialog , două puncte , virgulă ( o singură dată ) cuvintele sunt:
Matei;de clasă;unde;întreabă;asta;pe colegul;în vacanță ; Irina ; îl : ai fost ; ei .
Va rog ajutor !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T12:36:08+03:00
Irina il intreaba pe colegul ei de clasa,Matei:
-uNDE AI FOST in vacanta?
două puncte ???
AM MODIFICAT
trebuie să pui toate cuvintele
sunt
în vacanță unde este??
2014-09-11T12:58:04+03:00
Irina il intreaba pe colegul ei de clasa :
-Unde ai fost in vacanta ?