Răspunsuri

2014-09-11T12:53:18+03:00
Reclama: bun venit la circul Marea Mirare pe 26 decembrie 2014 la ora 14:00 avem ca invitati pe leul mike din africa si pinguinul zighy din Anctarctida totul va fi minunat nu ratati unica ocazie deai vedea pe micii talentati de la circul Marea mirare va asteptam :)))
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T12:54:10+03:00
Incredibil doar astazi puteti primi aceasta saltea de apa doar la uimitorul pret de 35 de lei ! Haideti ce mai asteptati ? Doar in magazinele Selgros si Metro !
Aveti incredere ca Smiley si Pavel Bartos cumpara de la noi !
3 4 3