Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T14:38:31+03:00
Poetul precizeaza ca prin puterea ei mobilizatoare, limba româna a trezit la viata si lupta întregul neam românesc pentru a-si realiza aspiratiile, idealurile de veacuri: '' s-a trezit din somn de moarte / ca viteazul din poveste ''
1 5 1
2014-09-11T17:21:54+03:00
Secventa citata prezinta imaginea vizuala a trezirii protagonistului dintr-un somn adanc,idee sugerata prin comparatia retorica 'ca viteazul din poveste'.Se contureaza maretia trezirii din somnul adanc prin metafora 'somn de moarte'ce defineste antiteza dintre viata si moarte.
1 5 1