Daca pe semestrul I am media generala 9.86 si pe al doi-lea imi iese media generala 10, iau premiul I?

2
nu
nu aia si anuala nu se rotunjeste niciodata
multumesx
sc
Depinde de scoala... spre exemplu la mine la scoala daca eu am 9.85 si colega mea are 9.83 ne da premiul 1. Acum depinde de scoala

Răspunsuri

2014-02-12T21:04:48+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T21:05:40+02:00
Nu stiu de obicei elevul cu cea mai mare medie iesepe locul 1
oricum media ta este de 9.93

daca ai elevi cu medie mai mare inseamna ca ei vor iesi pe locuri mai mari decat tine