Răspunsuri

2014-02-12T21:03:47+02:00
7/8-5/9 aducem la acelasi numitor (72)
63-40 =23

37/12-7/6-23/18 aducem la acelasi numitor (36)
111-42-46=
111-88=23
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T21:05:58+02:00
 37pe12- 7pe6- 23pe18  Numitorul comun e 36.

Prima fractie o amplif cu 3, a doua cu 6 si ultima cu 2

37*3-7*6-23*2 totul pe 36
111-42-46 totul pe 36
=23/36


7pe8- 5pe9- 1pe18

8=2*2*2
9=3*3
18=2*3*3

Numitorul comun e 72.

Amplif. prima cu 9, a doua cu 8, ultima cu 4

7*9-5*8-1*4 totul pe 72

63-40-1 totul pe 72
22/72. simplif prin 2=
11/36


1 5 1