Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T11:57:02+03:00
2(x²+4x+4)-(9-6x+x²) -4= 2x²+8-(x²-2x+1)

2x²+8x+8-9+6x-x²-4=2x²+8-x²+2x-1

x²+14x+4=x²+2x+7

14x+4=2x+7

14x-2x=7-4

12x=3

x=3/12=1/4
1 5 1
2014-09-11T12:08:37+03:00

2(x²+4x+4) -(9-6x+x²) - 4 = 2x²+8 - x+1

2x²+8x+8-9+6x - x² - 4 = 2x² - x +9

14x - 5 - x² = - x +9    x²-15x +14 = 0      x²-14x -x +14 = 0   x(x-14) -(x-14)=0 (x-14)(x-1) = 0⇒  x-14 = 0    x=14  sau x-1 = 0   x=1