Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T11:36:13+03:00
Forme de relief : munti , dealuri , podisuri , campii.                                                              fenomene ale naturii : fulger , tunet  , ploaie , ninsoare .          
Uite cateva forme de relief : munti , dealuri , podisuri , campii. fenomene ale naturii : fulger , tunet , ploaie , ninsoare .
iti place sa copii?
plus ca forme de relief vai si ca fenomene tunet
mai mergi pe la scoala , tunetul este un fenmen
fenomen***
2014-09-11T11:37:37+03:00
Forme de relief:campie,deal,ses,munte
fenomene ale naturii:tunet ,ploaie,fulger,vant,ninsoare,lapovita
1 5 1