Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T10:36:51+03:00
Pron personal:I-am multumit pentru ajutor.
verb copulativ:Vara-i minunata mereu.
verb predicativ:Bomboana-i in buzunar.(se afla)

2 5 2
2014-09-11T10:42:26+03:00
1)Lui i-a dat cartea cea frumoasa . - Complemplement indirect in Dativ (cui ? Lui ii i )
2)Omul ti-i foarte drag. (PN- -i drag ). - i - are sensul de este  , si constituie totodata i forma neacentuata de la ,,ii ''  se utilizeaza foarte des in vorbirea populara, dar aici , cum de altfel am si spus , i , are valoarea copulativa a verbului ,,a fi''
3)Painea-i trei lei. - ( i are valoare predicativa a verbulu a fi , si sensul de costa ) 
1 5 1