Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T10:06:43+03:00
Complementul direct este partea secundara de propozitie care arata obiectul caruia i se atribuie actiunea ,insusirea sau caracteristica exprimata de cuvantul determinat .
2 5 2
2014-09-11T10:09:07+03:00
Def. complement direct = Complementul direct este partea secundara de propozitie care determina un verb tranzitiv indicand obiectul asupra caruia se exercita actiunea.