Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T23:54:37+03:00
- Ce mare esti!
- Buna! Eu sunt un urias.
- Cum te cheama?
- Enormus, dar pe tine?
- (numele tau). Si cati ani ai?
- Doua mii cinci sute.
- Eu am (varsta ta) ani.
- Vrei sa vii acasa la mine?
- Imi pare rau, dar nu pot, trebuie sa ma duc acasa. Pa! Mi-a facut placere sa te cunosc!
- Si mie. Pa!

Multumesc !
Nu ai pentru ce!
ma ajuti si pe mine la un ex
2014-09-11T01:11:54+03:00
- Buna ! , de ce esti asa mare ? - Buna ! , asa sunt eu ! Un urias ! - Serios ?! Dar stii de ce sunt eu asa de mic ? - Da, esti un pitic ! - Nu ! Nu sunt pitic ! Doar mic ! - Nu ai inteles ce vroiam sa zic . Sunt tot felul de fiinte - pitici, uriasi , elfi .... - Ai ghicit ! Sunt un elf ! Vrei sa fim prieteni ? - Da , ne putem numi : '' Elful si Uriasul'' !
2 4 2