5p 1.Rezultatul caclulului  (-2)^{3} + 3^{2} este egal cu....
5p 2.Aratati ca  \sqrt{2} + \sqrt{8} -3 \sqrt{2}=0
5p 3.Dupa ce sa redus cu 20% din pretul pe care il avea un album costa 184lei. Sa se afle pretul albumului inainte de reducere.
5p. 4. Sa se demonstreze ca  (2x+5)^{2} -9=4(x+1)(x+4)
Ajutor va rog frumoss

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T23:17:37+03:00
1.(-2)³+3²= -8+9= 1

2. √2+√8-3√2= √2+2√2-3√2= 3√2-3√2= 0

3. fie x pretul initial al albumului 
x- 20%din x= 184 lei 
x- 20x/100= 184 
x- x/5= 184, aducem la acelasi numitor (5) 
5x-x= 920
4x= 920
x= 920:4
x= 230 lei. 

4. (2x+5)²- 9= (2x+5-3)(2x+5+3) = (2x+2)(2x+8)= 2(x+1)(x+4) 
2 5 2
2014-09-10T23:45:44+03:00
1. (-2)^3 + 3^2 = - 8 + 9 = 1
2. V2 + V8 - 3V2 = V2 + V4*2 - 3V2 = V2 + 2V2 - 3V2 = 0
3. 80% din x=184=80x/100 ⇒ x=184*100/80=230 lei
4. 4x^2 + 20x + 25 - 9 = 4x^2 + 20x + 16 =4(x^2+5x+4)
   4(x+1)(x+4)=4(x^2+4x+x+4)=4(x^2+5x+4)
1 5 1