Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T22:27:15+03:00
Părere bazată numai pe fapte aparente; presupunere; prezumţie
1 5 1
2014-09-10T22:27:56+03:00
Ipoteza  este un model construit numai in limbaj natural sau si cu ajutorul limbajului matematic care incearca sa surprinda calitativ sau cantitativ desfasurarea unui eveniment, sa prevada existenta unui obiect, proprietate sau proces, in realitate sau intr-un spatiu conceptual fie el formal sau artistic. Prin intermediul ipotezei omul exploreaza starile fenomenale, încercand sa asambleze modele predictive sau interpretante de stare naturala. Exista ipoteze cu privire la creatia si evolutia universului, ipoteze vizand apariția si evolutia vietii pe pamant sau pe alte posibile sisteme planetare apartinand altor stele.