Răspunsuri

2014-09-10T22:43:29+03:00
Bibliotecile si librariile sunt mai putin vizitate din cauza celor electronice care sunt mai practice

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-11T03:48:19+03:00
Desi bibliotecile si librariile creeaza o atmosfera mai imbietoare pentru citirea unei carti, consider ca sunt subclasate cartilor si bibliotecilor electronice, care par mult mai utile din cauza faptului ca sunt mai usor de accesat...sper ca te-am ajutat!!!
2 5 2