Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T21:52:06+03:00
Atroce=groaznic,teribil, infricosator
sinonimul cuvintului atroce este crunt
sau teribil
Atroce=cumplit,fioros,groaznic,infiorator,infricosator,inspaimantator,teribil,crunt,sangeros,dureros,feroce,monstruos,oribil,insuportabil.
2014-09-10T21:52:19+03:00
Cumplit groaznic infiorator
........
Cumplit, înfiorător, îngrozitor, fioros, groaznic.