Veronica Micle
Ia stai! Imi aduc aminte ca doamna de romana, cand a trebuit sa facem un referat despre Eminescu, a zis ca nu a fost casatorit. Veronica Micle a fost iubita lui, dar era casatorita cu altcineva.
A fost iubita lui,atât.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T21:51:50+03:00
Raluca Iurascu. Sper ca e bine, asa scrie in cartea mea despre Eminescu.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Gresit
Dar asa scrie
Eu ți-am spus că nu.
  • Utilizator Brainly
2014-09-10T21:53:26+03:00
Pe soția lui Mihai Eminescu o chema Veronica Micle