Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T21:43:40+03:00
Sper sa te ajut.......si sa iei o nota buna
Avantajele bibliotecii virtuale sunt:
 Accesarea informaţiei de oriunde;
 Reducerea birocraţiei în accesarea informaţiei;
 Baze de date distribuite (informaţiile nu trebuie păstrate în acelaşi loc)
 Eliminarea nevoii de a înţelege structura catalogului;
Căutare în baze de date full text;
 Protejarea sursei informaţiei;
 Referinţele incrucişate (cross references) spre alte documente (menite să uşureze munca cercetătorilor;
 O mare capacitate de explorare şi exploatare a informaţiei.


Mersi mult
marcheaza ca cel mai bun, plizzzzzzz
dar cum
2014-09-10T22:28:18+03:00
Avantajele bibliotecii virtuale sunt: gasesti mai repede cartea.informatia care-ti trebuie, ea se afla in calculator,telefon,sau tableta, adika poti sa nu te duci la bilbioteca adevarata, dar sa o ai pe ceaa virtuala alaturi :):):) sper ca e ok)))
1 5 1