Răspunsuri

2014-09-10T21:23:35+03:00
Eu sunt o carte ,le  sunt  la  multi  de  folos  unii  nu  ma  pastreaza  altii  nici nu ma au .Fara  mine  nici oamenii nu  ar  exista  fiindca  eu ai  ajut  sa  deviie oameni mindrii  si  demni .
da dar sa vorbesc in el despre mine,ce-mi place,ce nu,de parca as vorbi despre un personaj
Cartea pentru mine reprezinta evadarea mea pentru a scapa de probleme,de a imi limpezi mintea.Doar cititnd iti schimbi viata.Pentru ca iti schimbi gandurile si ale tale ganduri influienteaza alte actiuni.Incerc sa profit de timpul liber pe care il am citind,findca cititul este cel mai bun mod de a scapa de plictiseala,de a iti pierde timpul.imi place sa citesc o carte deoarece ma pot juca cu imginatia mea.Cand citesti,poti sa creiez personaje
Poti sa creiezi personaje,sa faci o atmosfera pe placul tau,te joci cu culorile.E aproape ca un film pe care il vizionezi,dar la el actiunea curge si nu o poti modifica,cand citesti o carte lasi imaginatia sa se joace si poti crea tu actiunea cum doresti.scuze ca am mai scris alta fraza in alt comentariu,dar m-am grabit si
L-am expediat pe parti:))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T21:24:53+03:00
Cartea este un mijloc de a calatori cu imaginatia noastra bogata.Ea ne lumineaza calea ca sa nu calcam pe niste obstacole in drumul vietii.Cartea este matematica la care asimilam diverse cunostinte.Este limba romana din care noi participam la aventurile multor eroi.Este apa care curge neincetat zi de zi. an de an. secole intregi!
Cartea suntem noi daca intelegem s-o ascultam si s-o simtim....
5 4 5