Răspunsuri

2014-09-10T21:11:52+03:00
A fost fondata in 1945
da cine o conduce,si cu ce skop a fost fondata????
Presedintele adunarii generale ONU este John William Ashe
wow,ms,deamu am sa stiu....
Университет – плоть от плоти сын Одессы. Первые камни в его фундамент заложили отцы-основатели города: граф Ланжерон в 1817 году открыл предшественника университета – первый в Одессе и второй в России лицей, граф Ришелье подарил лицею свое имя и библиотеку. Земляк ведущих европейских университетов, Ришелье прекрасно понимал, что центры высшего образования формируются вокруг крупнейших книжных хранилищ. «Библиотека – это инвестиция в будущее», – решил Ришелье. С ним согласились граф Воронцов, г
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T21:12:51+03:00
Secretar General Ban Ki-moon(din 2007)Secretarul General Adjunct al Națiunilor Unite Jan EliassonPreședintele Adunării Generale a Națiunilor Unite John William AshePreședintele Consiliului de Securitate al Națiunilor Unite Zeid Ra'ad Zeid Al-Hussein  Organizația Națiunilor Unite este cea mai importantă organizație internațională din lume. Fondată în 1945 
1 5 1