Am nr 34,29 si imi zice sa copletez cifra zecimala numarul zecimilor cifra sutimilor numarul sutiimilor numarul miimilor va rog daca puteti explicatimi ce este cifra zecimilor si etc ca nu am priceput in clasa

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T20:38:03+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai 3 e cifra zecilor, 4 e cifra unitatilor
si 29 reprezinta zecimala

uite, daca ai numarul a bcd
a-cifra miilor
b-cifra sutelor
c- cifra zecilor
d- cifra unitatilor.

ce e dupa virgula sunt zecimale

luam cu milion

a bcd efg

a- cifra milioanelor
b- cifra sutelor de mii
c- cifra zecilor de mii
d- cifra miilor
e- cifra sutelor
f-cifra sutelor
g-cifra unitatilor.

deci daca ai 5 489 713

ai asa

5 cifra milioanelor
4 cifra sutelor de mii
8 cifra zecilor demii
9 cifra miilor
7 cifra sutelor
1 cifra zecilor
3 cifra unitatilor


Multumesc din tot sufletul am maine lucrare mda....si am facut doar doua ore cu lectia asta
Cu placere, sper sa iei o nota cat mai mare!!!
:*
Dar daca am 2/4 + 3/8 pe 2/4 il amplific nu-i asa?
Cauti numitorul comun
2014-02-12T20:42:51+02:00
A-cifra miilor
b-cifra sutelor
c-cifra zecilor
d-cifra unitatilor
restul sunt zecimale
asa stiam
2 3 2