Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T21:29:14+03:00
Patria e sfinta!Pentru ea trebuie sa stii sa mergi cu pieptul deschis la lupta!
Inainte ca sa poti fi devotat patriei tale trbuie sa stii sa o iubesti...
Trebuie sa iti pretuiesti Patria.Patria e limba,neamul ,casa ta!
Afirmatia lui Grigore Vieru care ne sugereaza ca:
"Este nedrept sa inveti copilul cum sa moara pentru paatrie inainte de al invata cum sa traiasca pentru ea."....Ne duce la concluzia ca inainte de toate un copil trebuie sa invete sa isi iubeasca casa in care s-a nascut,namul si sa protejeze orice bogatie care ii apartine propriei Patrii.Un copil trebuie sa ajute un batrin,sa ude o floare,sa ingrijeasca de natura si de comorile pe care Patria le-a oferit pentru a fi protejate insasi de noi,ingrijite cu dragoste.....Abia dupa toate acestea,dupa educatia de-a iubi tot ce ne incojoara si de-a trai cu devotament vom putea iesi cu pieptul deschis la lupta si apararea ei,fiindca singuri n vom da seama de valoara ei!
60 4 60
2014-09-10T21:36:40+03:00
Grigorie Vieru,poieziile lui despre mama arata duiosia si iubirea nu doar catre mama ci si catre copilarie.Fiind crescut de o mama iubitoare copilaria lui a fost minunata si nu a dorit durere nu a dorit razboi si lupta.A spus printro fraza un milion de cuvinte nu multi pot sa inteleaga la ce sa referit.El sia dorit pace prin razboi, lupta si suparari inveti copilul sa fie ca tine sa fie cineva care rezolva problemele prin bataie ci nu prin vorbe.A vrut ca copii sa aiba idoli buninu luptatori.Precum el la avut pe Mihai Eminescu.
8 3 8