Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T21:04:08+03:00
Cind autoarea mea ma creat nu stiam ce fel de carte sunt.putin mai tirziu am aflat ca sunt un roman SF,harry potter.
despre exteriorul meu ce sa va spun ca orice carte sunt destul de draguta.insa interiorul meu chiar te face sa pasesti in lumea fantastica a lui harry potter.continutul meu este foarte mare de aceea am fost impartita in 8 volume.sunt un roman care relateaza despre harrry potter si prietenii sai in lupta cu cap de mort.sunt foarte interesanta va sfatuiesc sa ma cititi.
Sper ca ti-am fost de ajutor.

mil scrii te rog ?
Sunt o carte,mai explicit una horror,eu intruchpez,tot ce este de mai de temut in aceasta viata,moartea!Ma numesc''O lacrima de singe''si de cind exist nu am invatat nimic altceva decitcum e ca frica sa-ti inghete singele in piept.Eram o simpla carte goala fara nici0o experienta traita....deodata am fost patrunsa de magia intunecata a lumii horror,a vampirilor,a asasinilor....Fiecare vis imi este acaparat de catre intunecata noapte,Dracula,sau chiar insasi dama de pica.Fiecare paragraf este unul
singeros,de spaima ti se topesc picioarele.Sunt o carte de care cei slabi de inima nu miar face fata....
:D :D Bine bine merci mult ! ! foarte mult dar cred ca nu o sa scriu despre o carte horror imi pare rau :( ( ( Tu de unde iesti ?
chisinau botanica
2014-09-10T22:57:47+03:00
Eu sunt o carte care cu siguranta folosesc tuturor. Este bine ca dintre citeva file albe m-am transformat in acea carte care e interesanta si captivanta, care va ajuta mereu la orice.Am atitea idei si informatii utile in mine. Este fantastic ca pot fi de ajutor oricarui doritor, ceea ce s-a intimplat cu mine, acele litere patrunse in mine, e o minune. Nu am doar un utilizator, am citiva stapini pe zi. Poti sa mai dezvolti ideea......sper ca e ok)))
5 4 5