Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-10T19:50:09+03:00
A)6,65
b)4,25
c)0,51
d)0,35
Exemplu cum tia dar la a)6.65
Imi poti scrie te roooooog
Mercii la toti mam dezmeticit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T20:33:17+03:00
Raspunsul  la intrebari  sunt  6; 65  4;25  0;51  0;35
Cum tia dat la a)6.65
Imi scrii te rog daca poti
Pai √7 =2.645..... si √16=4 da tie cum yio dat 6.65 ce aduni 2.64+4 da?
Gata merci la toti mam dezmeticit
Esti destul de desteapta pentru varsta ta