Deosebirile si asemanarile dintre mit ,poveste si legenda

2
Teoretic nu ar exista diferente, are cam aceeiasi semnificatie, dar daca insisti, le gasesti aici cateva diferente:
1.http://dexonline.ro/definitie/legenda
2.http://dexonline.ro/definitie/mit

Răspunsuri

  • CKM
  • Începător
2014-09-10T19:15:33+03:00
Povestire e ceva ce se povvestestee   . Are un continut unic !
Legendaa nu are un   scriitorrr , are mai multe continutee !  
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T19:17:30+03:00
Mit= povestire cu caracter sacru, care cuprinde credintele unui popor 
poveste= specie a epicii in care se relateaza intamplari fantastice ale unor persoanje imaginare
legenda= povestire care contine elemente fantastice sau miraculoase, prin care se explica geneza unui lucru, a unei fiinte etc.
4 3 4