adjectivele dau culoare textului. cu ajutorul adjectivelor autorul ne descrie lucruri, actiuni, evenimente creind o oarecare atmosfera in text . pe scurt adjectivul arata insusirea substantivului pe care il determina :)
adjectivul arata insusirea substantivului

Răspunsuri

2014-02-12T20:24:02+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T20:25:13+02:00
Rolul adjectivului este de a zugravi aspectele naturale ale unui peisaj,obiect sau fiinte si de a scoate in evidenta unele trasaturi esentiala ale fenomenului ,personajului sau obiectului\
2 5 2