Răspunsuri

2014-09-10T18:59:54+03:00
Ca sa da-m dovada ca suntem romani. Ca suntem oameni cu carte si destepti,ca avem respect fata de patrie grai si neam
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T19:00:10+03:00
Ca oamenii sa intelega ce spui. Atata timp cat traiesti intr-o tara trebuie sa te adaptezi, sa vorbesti aceeasi limba ca oamenii din jurul tau, altfel nu vei putea purta o conversatie normala.  
ceva mai multt te rogg
u există nimic mai de preţ pentru un popor decât graiul matern, întrucât acesta este plămânul prin care respiră întregul neam şi suflarea în care se contopeşte sufletul român. Prin graiul pe care-l vorbeşte fiece popor ajunge să-şi dezvelească întreaga sa făptură lăuntrică şi spiritul său patriotic în faţa neamurilor străine, dovedindu-le celor din urmă şi un motiv demn de mândrie şi admiraţie atât pentru generaţiile actuale, cât şi pentru generaţiile viitoare. Calitatea de nepreţuit a graiului
poti combina ce am spus eu cu raspunsul lui Megamihaela00, si astfel iese respunsul. nu stiu ce as putea scrie mai mult ;)
Eu nu sunt din rominia,de aceea nu pot scrie ce a ziss eaa..euu am scris a 2a fraza a eii..