Tata,mama si fiica au impreuna 113 ani.tata este cu un an mai in varsta decat mama,iar fiica este cu 32 de ani mai tanara ca mama.calculati cati ani are fiecare.

2
hai ma odata pana acum raspundeam de 20 de ori]
28 ani are fiica, 42 ani are mama, 43 ani are tata

Răspunsuri

2014-09-10T18:41:06+03:00
Tata are 41 ani mama are 40 iar fiica are 8 ani pt ca 4ani  32 =8 anii :X Sper ca te-am ajutat

nu am mai scris ca in total are 113
dar iti dai seama
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T18:42:05+03:00
28 ani are fiica, 42 ani are mama, 43 ani are tata
1 5 1