Perimetrul unui patrat este egal cu 20 cm.Aria patratului este egala cu.....cm²

2
Petimetrul=4*l, l=Perimrul:4, l=20:4=5. Aria=l*l, Aria=5*5=25.....Sper ca ai inteles! :)
perimetrul*
Aria patratului se calculeaza cu formula l*h , Aria = cu 25 deoarece 5*5=25
aria patratului este l la patrat
adica 20 la patrat

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T20:14:39+02:00
P=4*l
=> 4*l=20 => l=20/4=5
a=l^2=5*5=25 cm^2
si p=4*l ce inseamna
perimetrul este egal cu lungimea laturii inmutita cu 4 (4 laturi)
mersiiii mult
n-ai pentru ce :)
25 asta am avuto azi la simulareee
2014-02-12T20:14:50+02:00
25 cm patrati... perimetrul e suma laturilor...20/4=5....aria=5*5=25
1 3 1