Sall!Azi am la limba roamana un exercitiu care nul inteleg!Alcatueste enunturi in care verlbul

"a fi" sa aiba pe rind valoare predicativa copulativa si auxliliara!!!!Va rog ajutatima acum!Please!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T18:31:43+03:00
Azi a fost o zi frumoasa.
2014-09-10T19:57:24+03:00

``a fi`` - vb auxiliar: As fi mers la mare, dar4 nu am avut timp.

Si la copulativ trebe sa fac predicat cu numele predicativ..

Scuze pyt greseli, dar ma grabesc