Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T17:34:36+03:00
Copacii sunt ca si fii soarelui, adica dis-de-dimineata cand soarele rasare, mai intai copacii sunt luminati de razele lui.
11 4 11
2014-09-10T17:35:12+03:00
Inteleg prin acest enunt ca precum noi suntem copiii parintilor asa si copacii sunt pajii soarelui, deoarece la soare se coc fructele. Lumina solara e principalul element ce asigura coacerea fructelor ce cresc in copaci. 
4 4 4