Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T17:24:18+03:00
Cu un copil mic ptr ca se deschide in fata tuturor cu o usa pentru ca intrii in acea lume imaginara dar nu stii ce se va intampla
o carte se aseamana cu parintii deoarece carte la fel ca parintii iti da sfaturi si te indruma spre o viata mai buna,iar daca esti deznajduit ea iti da sperante pentru ca sa poti sa te realizezi in viata.
2014-09-10T17:24:51+03:00
O carte poate fi asemanata cu o comoara. Intotdeauna cand deschizi o carte, incepe o aventura, trebuie sa gasesi comoara din ea. 
Cartea in sine este o comoara, doar daca o deschizi poti vedea toate minunatiile din ea, daca o lasi inchisa, pare doar o cutie veche si nedeschisa de nimeni, insa care ascunde ceva la care nu te asteptai. 
1 5 1