Ok sper sa ma ajutati :)
Am un proiect la engleza , sa desenez pe o foaie mare '''Cum ma simt la lectia de engleza''
Si nustiu ce sa desenez , sper sa imi dati voi idei .
Dar nu scriti ceva fara sens doar ca sa primiti puncte , deoarece o sa fac raport.

2

Răspunsuri

2014-09-10T17:21:48+03:00
Poti sa desenezi o persoana stand in banca si faci gen o bucla deasupra capului ca si in reviste si scrii acolo in engleza gen "ce bine explica" sau "plictisitor" cum vrei tu eu asa as face
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T17:22:07+03:00
Poti desena ceva gen Big Ben, sau autobuzele etajate, London Eye (roata), ceva care are legatura cu locurile unde se vorbeste engleza. 
Daca te intreaba de ce ai desenat asta, poti raspunde ca prin aceste imagini simti ca esti in Anglia/ America/ o tara unde se vorbeste engleza.  
1 5 1