Răspunsuri

2014-09-10T16:56:38+03:00
Cissus - Vita de apartament
Chamaedorea elegans - Palmierul pitic
Cercelus
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T16:58:40+03:00
Stiu doar cele trei de sus si magnolia care are suport plastic
iti pun raspunsul cel mi bun
te roggg
daca stii?
pai e cercelus cissus chamaedorea elegans si magnolia care are suport de plastic scz ca nu stiu la celelalte suporturile :(
ms