Răspunsuri

2014-09-10T14:59:08+03:00
Persoana 1: eu (singular) , noi( plural persoana 2: tu ( singular), voi ( plural) Persoana3 : el , ea ( singular), ei ,ele( plural)
80 3 80
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T15:00:04+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Persoana 1, singular : Eu
Persoana 2-a, singular : Tu
Persoana 3-a, singular : El\Ea
Persoana 1, plural : Noi
Persoana 2-a, plural : Voi
Persoana 3-a, plural : Ei \ Ele
133 4 133