Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T14:48:52+03:00
Complement circymstantial de mod
Cred....
Valoare morfologica...???
Scuze. Acum mi-am dat seama ca scrie valoare morfologica
Stiu ca este comparatie., daca te ajuta cu ceva......dar valoarea morfologica nu o stiu
2014-09-10T14:50:44+03:00
C.C.M. ( complement circumnstantial de mod )

Mersi...dar ccm ul este o functie sintactica.. iar eu as fi vrut valoarea morfologica: ))