Eu,mama,tata si fratel meu avem impreuna ,224 de ani.Toti suntem adulti.Cati ani aveam impreuna acum 10 ani ?


O vesta cot cat doua camesi,iar 4 camesi si trei veste costa 300 de lei.Aflati pretul unei veste.






2

Răspunsuri

2014-09-10T14:50:50+03:00
Prima : FAci 3x10=30ani care au trecut la fiecare    Si       224-30=164 Impreuna
Comentariul a fost şters
Stai putin (sa ma gandesc )
Comentariul a fost şters
Eu am calculat altcumva si mia dat 184
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-10T19:52:36+03:00
A+b+c+d=224

10 ani x4 persoane =40 ani 

224-40=184 de ani 


==========================================================

v=vesta
c=camasa

v=2c
4c+3v=300 

4c+3*2c=300
4c+6c=300
10c=300
c=300:10
c=30

v=2c
v=2*30
v=60
1 5 1