Scrie cuvinte care contin grupurile de litere:
Ati putea sa-mi rezolvati acest exercitiu va rog? Am facut tabelul in word,dupa aceea am facut un screenshot.....poate va ajuta tabelul un pic.... Multumesc anticipat :* :3 :)

2
girafa/giuvaier/gira
potarniche/chei/chestiona
paduchi/chiuvete/chiuli
mersi,dar nu mai bine pui la raspunsuri? adica....pe mine ma ajuta,dar sa te ajute si pe tine,sa primesti puncte
si ce e Generuk,fiinta? ca nu am auzit

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T14:57:44+03:00
Ge - geamandan (lucruri) ; geme (actiune) ;
gi- giratoriu(lucruri) ; gimnast(fiinta) ; 
che - chec (lucruri) ; chefuieste (actiune)
chi- chimono(lucruri) ; chiuleste (actiune) 
ghe-gheare(lucruri) ; ghepard(fiinta) 

Scuze , dar nu le-am stiut pe toate ! :3

2014-09-10T15:04:24+03:00
Ok asa este 
gerenuk/gene/gestiona
girafa/giuvaier/gira
potarniche/chei/chestiona
paduchi/chiuvete/chiuli
ghepard/ghete/ghemui
hm.......ok....
aia din poza e generuk?
sau poti sa pui agent sau germen nush ce vrei tu
da in poza e gerenuk-ul
ok,mersi...