Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T14:37:04+03:00
Negustorul face rost de niste carti bune. (subiect)
El ii cere negustorului bani.(complement)
Omul negustor stie multe. (Atribut)

5 4 5
2014-09-10T14:38:24+03:00
Complement indirect:  Fac un eseu despre negustor.
Complement circumstantial de mod: Fac afaceri ca un  negustor.
Subiect: Negustorul mi-a intins o capcana si am pierdut.
3 4 3