Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T19:36:19+02:00
De diferențiere:care exprimă depărtarea: celălalt, cealaltă, ceilalți, celelalte.care exprimă apropierea: cestălalt, ceastălaltă, ceștilalți, cestelalte;
multumesc
N-ai pentru ce sper sa-ti fie de folos!!
chiar mi-a fost!
Ma bucur
2014-02-12T19:45:03+02:00
de diferențiere:care exprimă depărtarea: celălalt, cealaltă, ceilalți, celelalte.care exprimă apropierea: cestălalt, ceastălaltă, ceștilalți, cestelalte;