Răspunsuri

2014-09-10T13:49:46+03:00
 notam cu x numarul nucilor avute
  1 supra 3 ori X =(1supra 2 ori x ) +7     aduci la acelasi numitor

   4x =3x + 42    4x - 3x =42   
    x =42
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-10T13:52:10+03:00
Notam Nuci=N
N-N/3=7+N/2
N-N/3-N/2=7
Aducem la acelasi numitor:6
N*6/6-N*2/6-N*3/6=7
N*1/6=7
N=7*6
N=42 de nuci avea la inceput.

1 5 1