Răspunsuri

2014-02-12T19:34:32+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pentru ca pregatirea lor mentala inca nu este desavirsita, si la virsta aceasta inca nu sint chiar gata sa plece de acasa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T19:38:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-posibil din cauza banilor 
-nu ai unde sa se mute 
-din cauza avantajelor : ai mereu ajutor la treburile casnice şi la orice altceva ai avea nevoie; -ai companie ori de câte ori ţi-o doreşti; -nu ai rate şi grija întreţinerii casei. Cu banii economisiţi astfel poti merge în vacanţe suplimentare sau poţi face orice altceva îţi face plăcere.nu trebuie să te ocupi fizic de plata facturilor. Se va găsi unul dintre părinţi care să dorească să ştie ce s-a mai întâmplat prin bloc şi să se ofere să meargă să plătească întreţinerea, de exemplu.
1 5 1