Identifica substantivele din textul urmator :
intrase cu zgomot in magazinul de obiecte si arata extrem de interesata
pe caldura asta ai place enorm sa stea acasa poate si din cauza aerului conditionat care e mai aproape de temperaturile copilariei lui.
tonul lui e mereu acelasi.
i-a cerut unui coleg s-o ajute.
usa magazinului era dechisa
precizati functia sinctactica

2
multumesc si cel mai bun ptr explicatie
magazinul/obiecte/acasa/coleg/magazinului

Răspunsuri

2014-02-12T19:33:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
intrase cu zgomot compl. circ de mod  in magazinul compl. circ de loc de obiecte atribut si arata extrem de interesata 
pe caldura complement circ timp asta ai place enorm sa stea acasa poate si din cauza  aerului conditionat care e mai aproape de temperaturile copilariei complement lui.
tonul subiect lui e  mereu acelasi.
i-a cerut unui coleg complement s-o ajute.
usa subiect magazinului atribut era dechisa 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T19:38:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Zgomot,magazinul,obiecte,caldura,acasa,cauza,aerului,temperaturile,copilariei,tonul,coleg,usa,magazinului,
zgomot=caz N,fs.Nume predicativ
magazinul=CCL
obiecte=nume predicatic,caz Dativ
caldura=CCM
acasa=CCL
cauza=CI(complemet indirect)
temperaturile=CI
copilariei=caz acuzativ,fs.CI
tonul=caz N,fs.Subiect
coleg=caz G,fs.ASG
usa=caz N,fs.subiect
magazinului=caz Genitiv,fs.ASG
steel imi explici te rog functiile sintactice?
CCL=complemet circumstatial de loc,CCM=complement circumstatial de mod,ASG=atribut substantival genitival CI=complement indirect