Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T19:32:15+02:00
Un copil nu prea are idealuri, pentru ca nu poate gandi prea clar, nefiind matur astfel incat sa-si fixeze niste scopuri. Dar cred ca un copil ar fi fericit atunci cand ar simti ca este dorit, iubit, protejat de familie, cand creste intr-o educatie si intr-un mediu civilizat, cand parintii lui ii permit sa-si traiasca copilaria ( in loc sa arunce banii pe bautura, mai bine ii cumpara o jucarie sau niste creioane colorate, eu stiu...) si cam atat. De abia dupa ce creste, face cunostinta cu viata adevarata(realitatea), are mai multe experiente dobandite, poate sa-si fixeze niste idealuri
Un copil are ca ideal sa fie Number 1, sa aiba puterile eroilor din anime, sa fie sef, sa aiba bani multi, sa descopere sexualitatea celui de sex opus, sa aiba toate jucariile din lume, sa fie iubit si ocrotit, sa i se dea atentie, sa aiba note mari la scoala, sa aiba ceva ce nu au toti, sa fie apreciat, sa fie cel mai bun la fotbal sau alt gen de sport, sa inoate la mare, sa zboare pe cer, sa exploreze universul cosmic.Cam astea sunt idealurile unui copil,
2014-02-12T19:34:20+02:00
Fiecare copil este caracterizat de o imaginatie bogata. Majoritatea idealurilor lui sunt fictive deoarece nu are o experienta de viata bogata, iar fiecare lucru maret vizualizat de el devine un tel pentru viitor. Chiar daca aceste idealuri in majoritatea situatiilor nu se implinesc, la maturitate ele constituie o sursa de incredere pentru copil, care se va dezvolta prin intermediul acestor acte imaginative 
5 3 5