Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T11:35:07+03:00
Eu zic ca windows 8.1 .. e cel mai nou, dar daca nu stii sa faci rost de el poti lua 7 :d. 
8-ul e si complicat de utilizat....
eu am 8.1 de 2 ani si merge super cel mai bun windows .....
Știu, ca e cel mai bun Windows
Nu e chiar asa de complicat .....trebuie sa stii doar
Trebuie sa te obisnuiesti, atata tot :) . Si 7 ultimate am auzit ca e tare bun :D
2014-09-10T11:35:50+03:00
Eu am windows 7 ultimate de peste 4 ani și sunt super mulțumit. „Cel mai bun” nu cred că există,toate sunt bune într-un anumit fel.
Eu am tot Windows 7 ultimate... Dar cred ca cel mai bun este 8-ul, fiind si cel mai nou :D
Dacă e cel mai nou nu înseamnă că e și cel mai bun .
Comentariul a fost şters
Eu am avut, insa mi l-a schimbat ca nu știa fratimiu mai mic ( 5 ani) sa umble pe el si mi l-a stricat de 2-3 ori... Era cel mai bun Windows.. Si îmi pare rău că nu îl mai am! Dar ma rog, fiecare cu gusturile lui, no?
Comentariul a fost şters