Rezolvati ex : Puneti in ordine corecta literele , incat sa formezi stari pe care le poti simnti intr-o calatorie in savana africana :
ameat - ...........
zaisument -
acartenin -
asmaip-
riozatecuai -

2

Răspunsuri

2014-09-10T11:14:08+03:00
-teama -entuziasm - -spaima -curiozitate La a3 a nu stiu. Scuze. :(
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T11:16:17+03:00
1.teama 
2.entuziasm 
3.nu stiu 
4.spaima 
5.curiozitate
i e i dela inger
iti dau cel mai bun daca imi zici si pentru unul pe care nu l-am scris eradabern
ok incerc
nerabdare
cuvantul eradabern este nerabdare