Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-10T11:11:28+03:00
Eu joc fotbal.
Eu ador tenisul.
Eu fac teme.
Eu merg la magazin.
Eu merg la munte.
Eu merg la mare.
Tu adori prajiturile.
Tu vii la mine.
Tu faci temele .
Tu nu vrei sa te joci.
Eu ador hockey-ul.
Eu ador sa ma joc pe calculator
Mie imi place mancarea. [lel :))]
Eu astept scoala.
Eu sunt plictisit/a.
Eu sunt scund. 
Eu sunt inalt.
Eu stau pe brainly.
Eu stau pe facebook.
Eu am terminat tema.

-The END-

2 5 2
2014-09-10T11:38:55+03:00
Eu joc fotbal.
Eu ador tenisul.
Eu fac teme.
Eu merg la magazin.
Eu merg la munte.
Eu merg la mare.
Tu adori prajiturile.
Tu vii la mine.
Tu faci temele .
Tu nu vrei sa te joci.
Eu ador hockey-ul.
Eu ador sa ma joc pe calculator
Mie imi place mancarea. [lel :))]
Eu astept scoala.
Eu sunt plictisit/a.
Eu sunt scund. 
Eu sunt inalt.
Eu stau pe brainly.
Eu stau pe facebook.
Eu am terminat tema.